Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

Γλυκιά επιστροφή...

Μετά από αρκετά χρόνια από την πρώτη ανάρτηση αυτού του ιστολογίου, θεώρησα ότι πρέπει να επανέλθω ξανά στην επικαιρότητα.
Μεσολάβησαν πολλά αυτό το τόσο μεγάλο διάστημα, με πολύ σημαντικό τον ερχομό της κόρης μου, Νατάσας. Η ζωή με τη μικρή προχωράει και μαζί μ'αυτή και εγώ αφού έχω επιστρέψει ολοκληρωτικά τόσο στα επαγγελματικά μου καθήκοντα αλλά και τις σχετικές επιστημονικές μου ανησυχίες.
Ελπίζω να τα λέμε συχνά μέσα από αυτό το blog και να μπορούμε να συζητάμε ότι μπορεί να απασχολεί εμάς και το επάγγελμά μας, που στις μέρες μας αντιμετωπίζει και αυτό τη δική του "κρίση".




2 σχόλια:

ggk είπε...

Χαίρομαι πολύ που επέστρεψες! Και ναι, να τα λέμε όσο πιο συχνά γίνεται.

Vera είπε...

Σ'ευχαριστώ πολύ, θα δεις και συ σε λίγο θα βρεις το ρυθμό σου!;)